اطلاع از تخفیف‌های آکادمی مهندسان کارآموز در پیج اینستاگرام!

عضویت در کانال تلگرام

راهنمای فعالسازی ، نحوه ارسال ، پشتیبانی و مطالعه پک های آموزشی

آبا 23, 1399 | آشنایی با آکادمی مهندسانِ کارآموز, معرفی محصولات آموزشی | ۰ دیدگاه

با سلام خدمت کاربران پکیج های آموزشی  آکادمی مهندسان کارآموز (مهندس رضایی )  در راستای بالا بردن بازدهی پک های آموزشی آزمون نظام مهندسی و بازارکار ویدیوهای زیر جهت برنامه ریزی آموزشی و راهنمای استفاده و مطالعه پک های آموزشی تهیه شده است.

کاربران گرامی لطفا جهت استفاده و فعالسازی پک های ارسالی چه به صورت دانلودی چه به صورت پستی کلیه توضیحات ویدیویی مشاهده کنید  پشتیبانی به سوالاتی که قبلا در ویدیوهای راهنما توضیح داده شده پاسخگو نخواهد بود.لذا دقت لازم در اجرای مراحل فعالسازی و دانلود و غیره داشته باشید و خطاهای خارج از توضیحات ویدیو از طریق خدمات کامپیوتری و به صورت حضوری قابل حل هست و باتوحه به اطمینان محموعه از صحت و سلامت فایل های قبل از ارسال مسئولیتی با پشتیبانی نیست.

در هنگام مشاهده ویدیوهای راهنما محتویات پک های خود با راهنما را مقایسه نکنید و فقط به روند فعالسازی دقت نمایید. در صورت تعویض ویندوز کلیه مراحل فعالسازی با رمز قبلی قابل اجرا می باشد و فقط در صورت تعویض سیستم نیاز به رمز جدید هست که بطبع هر رمز به منرله اضافه شدن کاربر جدید می باشد و با هزینه خرید محصول همراه خواهد بودلذا در فعالسازی دقت نمایید بر روی یک سیستم اصلی خود آموزش هارا فعال نمایید

لطفا مواردی از این قبیل را با زمان گذاشتن بر روی فایل ها و راهنماها و توضیحات ارسالی در قالب ویدیوهای راهنما  یا مندرج در سایت حل و فقط برای موارد اضطراری به پشتیبان پیام ارسال نمایید

لطفا کلیه قوانین مربوط به آکادمی (فعالسازی،وظایف پشتیبانی، نحوه ارسال ، راهنمای آموزشی و غیره ) را در این مقاله با دقت مطالعه نمایید

تذکر : باتوجه به فارسی بودن نامگذاری فایل ها در صورت مشاهده ارور علامت سوال های متوالی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ تنظیمات زبان و کشور دستگاه خود را به ایران زبان فارسی و یا یکی از کشورهای عربی تغییر دهید

راهنمای_فعالسازی_مجموعه_های_آموزشی

راهنمای استفاده از بسته آمادگی آزمون طراحی به روش دانلودی

راهنمای فعالسازی بسته های آموزشی (فایل های lock player)
ورکشاپ های فاز۱و۲،طراحی داخلی،همیار ناظر ،ورکشاپ های آزمون نظام مهندسی

 

راهنمای فعالسازی بسته های آموزشی (با فرمت lockplayer)

قوانین فعالسازی پک های آموزشی طراحی داخلی ،ورکشاپ ها (با فرمت lockplayer)

در روش فعالسازی لاک پلیر سریال نامبر باید عینا از سیستم کپی و به ایمیل پشتیبانی ارسال شود
در صورتیکه به اشتباه تایپ و ارسال شود سیستم لایسنس اشتباه تولید خواهد کرد

و عواقب آن با کاربر است

لطفا قبل از ارسال سریال نامبر از صحت آن برای ارسال به پشتیباتی به کمک روشcopy و past مطمئن شوید

راهنمای فعالسازی لاک پلیر و فایل های کمکی

راهنمای فعالسازی بسته های آموزشی فازیک فازدو طراحی نما آزمون نظام مهندسی (با فرمت ایزو)

تذکر : باتوجه به فارسی بودن نامگذاری فایل ها در صورت مشاهده ارور علامت سوال های متوالی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ تنظیمات زبان و کشور دستگاه خود را به ایران زبان فارسی و یا یکی از کشورهای عربی تغییر دهید

 

راهنمای  مطالعه پک آموزشی فاز ۱

راهنمای مطالعه پک فاز ۲

راهنمای مطالعه پک نما

راهنمای فعالسازی پک همیار ناظر

قوانین فعالسازی پک های آموزشی

نصب نرم افزاروکلیه مراحل فعالسازی بعهده پشتیبان نمی باشد .

در صورت تعویض ویندوز کلیه مراحل فعالسازی طبق بار اول فعالسازی و با ترتیب همان رمزهای ابتدایی فعالسازی انجام دهید

کاربران پستی بعد از دریافت محصول ابتدا dvd داخل دستگاه قرار داده و ویدیو مربوط به راهنمای فعالسازی محصول با دقت بررسی کنند و گام به گام طبق ویدیو جهت فعالسازی اقدام کنند

تذکر:فایل راهنما به عنوان نمونه و مثال هست و به معنی این نیست محتویات همه پک ها باید مشابه فایل مورد مثال باشد.فقط مراحل فعالسازی از طریق پوشه ویدیوها عینا انجام شود و برای رسیدن به محتویات پوشه ها و درسنامه ها فایل ها ایزو را جهت فعالسازی از فایل زیپ خارج کنید

کاربران دانلودی بعد از دریافت لینک دانلود ایمیل حاوی ویدیو راهنمای فعالسازی با دقت بررسی کنند و طبق ویدیو مراحل انجام بدن

تذکر

کلیه ارورهای احتمالی که از ناحیه پک ممکن است برای کاربر اختلال ایجاد کند از قبل بررسی و راه حل برطرف کردن آن در ویدیو راهنما عنوان شده

در صورتیکه به هر دلیل اختلالی در نصب اولیه و با غیرفعال شده بعد نصب در سیستم شما ایجاد گردد مشکل تخصصی کامپیوتری کاربر می باشد و برطرف کردن آن بر عهده پشتیبانی نیست و به هردلیلی ویندوز دستگاه در عملکرد دچار مشکل شد برطرف کردن آن بر عهده کاربر می باشد

و فقط در صورت مشکل نداشتن شماره سریال میتوانید به پی وی پشتیبان مراجعه کنید .

❌ توجه
دقت داشته باشید که پکیج ها تک کاربره هستند و تنها روی یک سیستم قابل اجرا هستند. لطفا قبل از فعالسازی سیستم جهت گذراندن کل دوره آموزشی از نهایی بودن سیستم انتخابی مطمئن شوید

در صورت گم شدن کد فعالسازی و .. که همراه پکیج ارسال شده مسئولیت با خود کاربر هست

تحت هیچ شرایطی رمز مجدد به کاربر ارائه نخواهد شد و درخواست شماره سریال جدید به منزله اضافه شدن کاربر جدید و خرید جدید خواهد بود

اخطار: باتوجه به اینکه بابت عضویت در گروه رفع اشکال و پشتیبانی هزینه ای دریافت نمی شود کاربرانی که در دوره های آموزشی شرکت میکنند فقط در صورت رعایت قوانین می توانند از خدمات جانبی و تکمیلی پشتیبانی استفاده کنند و در صورت نقض قوانین اخطار و در صورت تکرار از ارائه خدمات پشتیبانی و رفع اشکال محروم خواهند شد.لذا از شما خواهشمندیم قوانین گروه رفع اشکال به محص عضویت مطالعه بفرمایید که اصلی ترینش رعایت ادب واحترام اعضا ی گروه مدرس گروه و کلیه پشتیبان های مرتبط با مجموعه و همچنین رعایت قوانین مربوط به ساعات و روزهای کاری مندرج در بیو گروه و عکس پروفایل پشتیبان ها

محتویات بسته آموزشی به صورت پستی و به صورت دانلودی

محتویات بسته آموزشی به صورت پستی و به صورت دانلودی کاملا مشابه و به صورت فایل در اختیار شما قرار میگیرد

لازم به ذکر است کلیه پک های آموزشی تنها بر روی یک سیستم قابل اجرا و فعالسازی میباشد

برای فعالسازی از طریق شماره سریال لوح در بسته پستی و یا در صورت دانلود دریافت رمز فعالسازی از پشتیبان بر روی سیستم کامپیوتری خود اقدام نمایید
.
امکان ارسال فایل به صورت باز و بدون قفل ابدا وجود ندارد و کاربر موظف است کلیه مراحل فعالسازی بر روی یک سیستم کامیپوتری انجام داده و با حفظ قانون کپی رایت از محصولات آموزشی خریداری شده استفاده نماید

 

قوانین انتخاب لینک دانلود پک های آموزشی مهندسان کارآموز

در صورت انتخاب گزینه دریافت لینک دانلود هیچگونه مسئولیتی جهت دانلود بر عهده پشتیبانی نخواهد بود و کلیه مراحل توسط کاربران گرامی انجام می شود.

دسترسی به لینک دانلود فقط و فقط از طریق آدرس جی میل شما میسر می باشد و امکان دسترسی به آدرس یاهو نیست

شما عزیزان تنها از طریق آدرس جی میل به فایل های آپلود شده در گوگل درایو دسترسی خواهید داشت

ترجیحا با استفاده از مرورگر گوگل کروم و دانلود منیجر اقدام به دانلود فایل ها نمایید

کلیه فایل ها سالم و یکبار آپلود شده و همه کاربران به همین فایل ها اجازه دسترسی جهت دانلود داده می شود در نتیجه از پیام( فایل خرابه دوباره ارسال کنید ) به پشتیبان جدا خودداری فرمایید☺️

در صورت عدم موفقیت در دانلود (به دلایل شخصی مانند سرعت اینترنت و غیره) پشتیبانی قادر به راهنمایی بیشتر نیست و با مراجعه به مراکز خدمات کامپیوتری اقدام به دانلود محصول فرمایید

 

مراحل ارسال پستی بسته آموزشی

بعد از ثبت سفارش طی ۲۴ساعت (کلیه زمان های تعیین شده در روزهای کاری و غیر تعطیلی می باشد ) قطعا کلیه بسته ها تحویل پست داده می شود…

زمان رسیدن بسته به خریداران هیچ ارتباطی با مجموعه کاراموز ندارد و هر شهر متفاوت بسه به پست منطقه وی به دستشون خواهد رسید
.
لطفا در این فاصله منتظر مامور پست شهر خود باشید و از ارسال پیام های پیاپی جهت پیگیری از پشتیبان خودداری کنید
.
زمان تقریبی
.
تهران  ۳الی ۷روز

شهرستان ۳الی ۱۰روز

تذکر:با توجه به اینکه رمز فعالسازی در بسته پستی قرار داده میشود قبل از ارسال تصمیم قطعی جهت دریافت لینک دانلود و پست گرفته شود

بعد از ارسال بسته امکان فعالسازی با لینک دانلود نیست

محتویات دی وی دی با محتویات فایل دانلود کاملا یکسان و بدون جزوه چاپی و غیره می باشد

تذکر: کلیه dvdها قبل ارسال تست و با تایید دستگاه رایت ارسال میشوند

با توجه به حجم بالای دی وی دی ها در صورتیکه به هر دلیل در کپی محتویات به مشکل خوردید

۱.درخواست لینک دانلود محصول(در صورتیکه محصول جز دانلودی ها باشه) از پشتیبان

۲. در صورت اصرار به درخواست ارسال پست مجدد هزینه با کاربر می باشد

۳.استفاده از پک از روی دی وی دی بدون نیاز به کپی بر روی دستگاه

 

 قوانین پشتیبانی پس از خرید محصولات آکادمی مهندسان کارآموز

 محتویات و سرفصل های آموزشی قبل از خرید از طریق سایت،کانال تلگرام و پیج اینستاگرام کاراموز قابل بررسی می باشد
لذا پس از خرید محصولات و فعالسازی dvd بررسی موارد بر عهده کاربر میباشد و پشتیبانی با توجه به ترافیک کاری  و محدودیت زمانی در پاسخگویی موظف به پاسخگویی به سوالاتی که توضیحات کاملش در دسترس کاربر هست
اعم از:
۱.داشتن شماره سریال فعالسازی و ویدیو راهنمای فعالسازی جهت فعال کردن پک ها
۲.تعویض ویندوز و فعالسازی مجدد پک با رمزهای قبلی
۳.اختلال در سیستم شخصی و خطا در اجرای فایل ها
۴.گم کردن شماره سریال ها
۵.بررسی محتویات پک ها (موضوعات آموزشی درسنامه ،نوع و تعداد تمرین ها و غیره)
۶. بررسی اجرا شدن یا نشدن ویدیوهای راهنما و برنامه های کمکی(باتوجه به اطمینان از صحت فایل ها قبل از ارسال)
نمی باشد

از وارد کردن شماره سریال لوح جای رمز عبور در روش دوم فعالسازی و یا وارد کردن رمز عبور  جای شماره سریال فعالسازی در روش اول فعالساز ی خودداری کنید

قوانین پیگیری دریافت بسته های پستی،لینک های دانلود و رمزهای فعالسازی

باتوجه به تعداد بالای کاربرام پکیج های آموزشی خریداران بسته های آموزشی فقط در مدت زمان
حداکثر یک ماه برای پیگیری دریافت بسته های پستی و لینک های دانلود
وحداکثر دو ماه جهت پیگیری از پشتیبانی جهت ریافت رمزهای فعالسازی مهلت دارند
لازم به ذکر است شما عزیزان محدودیت زمانی در فعالسازی با استفاده از رمز ها نخواهید داشت و زمان های تعیین شده فقط در استفاده از خدمات پشتیبانی و سوال از پشتیبان ها و پیگیری پشتیبانی می باشد

اخطااااارر….باتوجه به کامل بودن توضیحات کلیه مراحل در سایت پشتیبان فقط موظف است لینک مرتبط با توضیحات را در ساعات و روزهای کاری برای کاربران ارسال نماید و در صورتیکه کلیه وطایف پشتیبانی انجام شده بود و کاربر برخلاف قوانین مجموعه عمل کرد از خدمات پشتیبانی و رفع اشکال محروم و پشتیبان حق مسدود کردن کاربر در صورت مشاهده توهین ومزاحمت دارد
با تشکر از همکاری و صبوری شما عزیزان

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open chat
سوالی داری مطرح کن
سلام پشتیبانی مهندسان کارآموز هستم چجور میتونم کمکتون کنم؟